علل خارش پوست در نارسایی کلیه

یک شنبه 20 بهمن 1392
ن : lafee

علل خارش پوست در نارسایی کلیه

علل خارش پوست در نارسایی کلیه

 خارش پوستعلائم ناراحت است . متاسفانه، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با آن مشکل. آیا شما می خواهید به دانستن علل خارش پوست در نارسایی کلیه ؟ من دنبال برای پیدا کردن پاسخ .

چون 1

کلیه ها مسئول تخلیه مواد زائد اضافی در خون می باشد. در نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه تا حد زیادی کاهش یابد. آنها دیگر قادر به خوبی به پایان برسد آثار خود را . بنابراین مواد زائد در خون تجمع می یابد. این مواد زائد در خون نه تنها باعث آسیب به اندام های داخلی بلکه تحریک پوست، باعث احساس خارش دار باشد.

چون 2

کلیه ها همچنین مسئول فیلتر کردن الکترولیت های اضافی در خون است. کلیه ها آسیب دیده نتواند به حفظ این تعادل می باشد. فسفر یکی از مهم الکترولیت است . اما سطح بالایی از فسفر یکی از علت خارش پوست است .

چون 3

هنگامی که پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه، نه تنها عملکرد کلیه کاهش می یابد ، بلکه از عملکرد کلی فیزیولوژی کاهش می یابد. غده سباسه می تواند روغن به اندازه کافی ترشح به حفظ آب در پوست . بنابراین پوست ظاهر می شود به خشک . پوست خشک است همچنین می تواند سبب خارش پوست . در غیر این صورت ، اگر شما در دیالیز هستند، پوست خشک خواهد شد جدی تر به دیالیز می تواند دست دادن آب بدن شود که به خارش پوست منجر شود.

نکاتی برای از بین بردن خارش پوست .

آیا حمام آب گرم نیست. شما می توانید پوست خود را تمیز با پاک پوست خود را با هر روز آب گرم نگه دارید.

آیا پوست خراش نیست. خاراندن به آسانی به با ارائه محیط زیست برای میکروب ها باعث عفونت .

آیا کرم بدن با ماده شیمیایی استفاده نمی کند، که به تحریک به پوست موجب خواهد شد.

برای راهنمایی بیشتر؟ شما می توانید دکتر را آنلاین به طور مستقیم. این را به صورت رایگان است . آنها شما را مهربان کمکبه من بدهید.

آیا شما یک درک کلی در مورد علل خارش پوست در نارسایی کلیه ؟ اگر شما هنوز هم سوال، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ دقیق ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علل خارش پوست در نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.